12 statuetek i 19 wyróżnień w konkursie Golden Arrow 2018

Jury zakończyło obrady, można już poznać listę nominowanych prac.

Jury konkursu marketingowego Golden Arrow przyznało 12 statuetek i 19 wyróżnień. Do konkursu napłynęły 142 zgłoszenia, 69 otrzymało nominacje. Z listą nominowanych prac we wszystkich kategoriach można zapoznać się tutaj.

- Ocenialiśmy bardzo różnorodne prace, zarówno duże projekty o wielkim budżecie, jak i mniejsze, mniejszych firm, które czasem okazywały się bardzo ciekawe.  Wśród kategorii na uwagę zasługuje mobile, który okazał się bardzo różnorodny. To pokazuje, zarówno wagę tego kanału, jak i wielość narzędzi jakie mają w tym obszarze do dyspozycji marketerzy - mówi Marta Życińska, przewodnicząca jury, dyrektor ds. marketingu i komunikacji na Europę Środkowo-Wschodnią w Mastercard Europe.

Wyniki konkursu będą ogłoszone podczas uroczystej gali, która odbędzie się 21 czerwca 2018 roku w Warszawie.

Konkurs Golden Arrow jest organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications, wydawcę miesięcznika "Media i Marketing Polska".

 

Tomasz Wygnański 653 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.