Joanna Okła dołącza do zarządu MediaCom Warszawa

Będzie zajmowała się rozwojem produktu strategicznego, new businessem, marketingiem i PR-em.

Joanna Okła, head of strategy, dołącza do zarządu domu mediowego MediaCom Warszawa. Okła ma 17-letnie doświadczenie w pracy w branży reklamowej. Karierę rozpoczynała w 2001 r. w Media Planning Group (obecnie Havas Media), by po pięciu latach przejść do MediaComu, gdzie pracuje od 12 lat. W czasie pracy w MediaCom Warszawa prowadziła zespoły obsługujące klientów z obszarów takich jak FMCG, OTC i retail, m.in.: Mars & Wrigley, The Coca-Cola Company, Grupa Danone czy Tesco. W 2015 r. Joanna Okła objęła stanowisko dyrektora strategii, a dwa lata później została head of strategy.

W zarządzie MediaCom Warszawa będzie zajmowała się rozwojem produktu strategicznego, new businessem, marketingiem i PR-em.

Maciej Florek 1927 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.