Helios z ofertą premium dla kinomanów

Sieć kinowa Agory startuje z nowym konceptem sieci.

Helios Dream to nowy koncept sieci kin Helios (Agora), który ma być odpowiedzią na potrzeby stworzenia kameralnej, komfortowej przestrzeni do oglądania filmów w wysokiej jakości dźwięku i obrazu. Pierwsze dwie sale Helios Dream – wyróżniające się nowoczesnym designem, obrazem w rozdzielczości 4K i dźwiękiem Dolby Atmos – działają już w najnowszym multipleksie Helios w Forum Gdańsk. Na każdej z nich znalazło się 50 miejsc.

Nowy koncept Helios Dream promowany jest na nośnikach reklamy zewnętrznej (AMS, Ströer), w internecie (media społecznościowe, sieć reklamowa Google, Gazeta.pl, Wp.pl, Onet.pl, Trójmiasto.pl, Visitgdansk.com), w prasie ("Gazeta Wyborcza", "Co jest grane 24") oraz w radiu (Radio Złote Przeboje, Radio Gdańsk, Radio Eska, RMF Maxxx, Radio Wawa). Działania zostały zaplanowane przez dział marketingu sieci kin Helios.

Helios dysponuje 45 obiektami, w których znajdują się 253 ekrany i ponad 50 tys. miejsc. Spółka skupia swoją działalność głównie w miastach średniej wielkości, ale jej kina są również obecne w największych aglomeracjach Polski, m.in. w Łodzi, Trójmieście, Wrocławiu i Poznaniu. Pierwsze kino Helios w Warszawie zostanie otwarte w IV kwartale 2018 r. w centrum handlowym Blue City.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.