Digital Kingdom realizuje nową kampanię dla Showmaksa [wideo]

Promowany jest drugi sezon serialu "Opowieści Podręcznej".

Hanna Lis, Weronika Rosati i Małgorzata Majdan-Rozenek biorą udział w nowej kampanii promującej drugi sezon serialu "Opowieści Podręcznej" realizowanej na zlecenie Showmax. Głównym elementem kampanii jest wideo z udziałem celebrytek. Każde udostępnienie materiału to złotówka przekazana przez Showmax na Centrum Praw Kobiet.

Agencja Digital Kingdom odpowiada za strategię i kreację aktywacji. Za realizację spotów odpowiada: dom produkcyjny Link Visuals. Zakup mediów we własnym zakresie zaplanowało Digital Kingdom i wewnętrzny zespół Showmax.

Maciej Florek 1956 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.