Kałużna, Misiukiewicz i Zajda tworzą agencję Przestrzeń

Menedżerowie związani wcześniej z Saatchi oraz Grupą Żywiec będą oferować usługi multidyscyplinarne.

Karolina Kałużna, Tomasz Misiukiewicz (wcześniej Saatchi&Saatchi IS, VML Poland) i Igor Zajda (Grupa Żywiec) tworzą multidyscyplinarną agencję Przestrzeń.

Założeniem jest szerszy i bardziej kompleksowy zakres pracy niż w klasycznej agencji komunikacyjnej. Poza kompetencjami kreatywnymi i strategicznymi do współpracy Przestrzeń zaprosiła m.in. badaczy, facylitatorów, jak również firmy technologiczne i mediowe. W ten sposób agencja chce odpowiadać na takie potrzeby jak: tworzenie idei komunikacyjnych i ich pełna egzekucja, wprowadzanie nowych produktów na rynek czy projektowanie modeli biznesowych.

– Z Karoliną Kałużną poznaliśmy się przy pracy nad repozycjonowaniem EB. Przemiana EB i kampania "Tymczasem" były ambitnym wyzwaniem, wyjątkowo kompleksowym procesem. Bardzo lubię taki całościowy model pracy. Jest on nie tylko niezwykle rozwijający, ale i skuteczny, daje świetne wyniki biznesowe. Chcę tak pracować na co dzień – wyjaśnia Igor Zajda.

– Mówi się, że nie da się zrobić czegoś nowego, postępując jak zawsze. W pewnym zdałem sobie sprawę, że choć pracujemy w branży kreatywnej, proces wypracowywania pomysłów jest dość schematyczny. Wierzę, że kreatywność może zaczynać się już na etapie myślenia jak pracować – dodaje Tomasz Misiukiewicz.

Karolina Kałużna podkreśla, że multidyscyplinarne zespoły projektowe to norma w branżach nastawionych na szukanie innowacji.  – Biznes jak nigdy łaknie innowacji, a przecież nic tak nie stymuluje, jak różnice, zapraszanie do stołu odmiennych perspektyw – mówi. 

Kałużna i Misiukiewicz pracowali w Saatchi&Saatchi IS (IKEA, Jacobs globalnie); wcześniej zarządzali zespołami kreatywnymi w VML Poland, prowadząc projekty m.in. dla: Orange, EB, Tic Tac, Lay’s czy Danone. Igor Zajda doświadczenie  zdobywał na takich markach jak Żubr i Tyskie (Kompania Piwowarska). Ostatnio w Grupie Żywiec odpowiadał za zespół zarządzający markami Specjal i EB.

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.