Carlsberg intensywnie wspiera Kasztelana przed sezonem

Trzeci spot marki w ramach nowej platformy "Ręczymy za każdą butelkę".

Carlsberg Polska, trzeci po Kompanii Piwowarskiej i Grupie Żywiec producent piwa w kraju m.in. pod marką Kasztelan, nie ustaje w wysiłkach wsparcia swojej kluczowej marki tuż przed sezonem. Do emisji trafia właśnie trzeci z kolei spot reklamowy w ramach nowej platformy komunikacji pod hasłem: "Ręczymy za każdą  butelkę".

Ten spot producent poświęcił jakości zboża (jęczmienia), z którego warzy piwo – w ten sposób stara się budować atrybuty jakości i wiarygodności marki.

Za produkcję spotów w reżyserii Bena Jacksa odpowiada agencja kreatywna Brain Box i dom produkcyjny 7Sharks, za postprodukcję – studio BadiBadi, zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative. Spoty emitowane będą m.in. w TVP, TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych.

W ramach tegorocznego odświeżenia marki wprowadzono również nową etykietę Kasztelana. Kasztelan to druga po Harnasiu najważniejsza marka Carlsberga – jej ubiegłoroczny wolumen sprzedaży wzrósł o ok. 4 proc. (do 1,6 mln hl), podczas gdy sprzedaż Harnasia spadła o ok. 4 proc. (do 2,5 mln hl). Marka Kasztelan jest liderem rynku piw niepasteryzowanych, który w ub.r. zmalał o 1,8 proc., jednak wciąż odpowiada za ok. 4,5 proc. całego rynku (z 36 mln hl piwa wypijanych rocznie w kraju).

Maciej Burlikowski 954 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.