GoldenSubmarine przejmuje obsługę reklamową UPC Polska

Klienta traci TBWA.

UPC Polska, największy operator sieci kablowej w kraju (1,43 mln), dostawca telewizji i internetu, zakończył przetarg na wybór fullservice'owej agencji reklamowej i wybrał agencję GoldenSubmarine. Oznacza to, że dotychczasowego klienta traci agencja TBWA. Umowę z nową agencją operator zawarł na 12 miesięcy z opcją jej przedłużenia.

Zadaniem agencji będzie przygotowywanie konceptów kreatywnych oraz strategii komunikacji marki na polskim rynku – zarówno dla kampanii ogólnokrajowych, jak i regionalnych, a także adaptacje zagranicznych kampanii z przeznaczeniem na nasz rynek. Działania będą obejmować zakres ATL, BTL, digital, komunikacji bezpośredniej oraz materiałów pod social media.

Planowaniem i zakupem mediów dla UPC Polska zajmuje się dom mediowy OMD.

Maciej Burlikowski 977 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.