Girls Just Want More

Natalia Nykiel w nowej kampanii wizerunkowej lakierów hybrydowych MylaQ

Właśnie rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa marki MylaQ, oferującej szeroką gamę lakierów i akcesoriów niezbędnych do samodzielnego wykonywania manicure hybrydowego.

Kampania skierowana jest do młodych dziewczyn, które znają najnowsze trendy, lubią wyrażać swój styl i cenią wygodne rozwiązania – zarówno zwolenniczek lakierów hybrydowych, jak i osób, które dopiero zapoznają się z tą coraz popularniejszą kategorią. Hasło przewodnie kampanii „Girls Just Want More” podkreśla, że produkty MylaQ stworzone są dla dziewczyn, które chcą od życia więcej – kolorów, mocy, wytrzymałości, wyjątkowych przeżyć.

Ambasadorką marki i twarzą najnowszej kampanii jest Natalia Nykiel – uzdolniona piosenkarka młodego pokolenia, która doskonale wpisuje się w koncept MylaQ, będąc uosobieniem nowoczesnej, pewnej siebie dziewczyny, która wie, czego chce, ma swój własny wyrazisty styl i lubi stawiać na swoim. W spocie wizerunkowym kampanii Natalia udowadnia, że dziewczyny mogą osiągnąć wszystko, czego chcą  „za pstryknięciem palca”, a dodające pewności siebie lakiery hybrydowe MylaQ mają im w tym pomóc.

Za koncepcję kreatywną, realizację kampanii i scenariusz spotu odpowiada agencja Chapter1. Reżyserią spotu zajęła się Monika Kmita, a produkcją Papert Pictures. Sesję zdjęciową wykonał Daniel Jaroszek. Kampania obejmuje działania digital z wykorzystaniem filmu wizerunkowego, Social Media oraz współpracę z influencerami. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.