Beauty Street - nowy koncept Douglasa

Marka organizuje weekend metamorfoz dla klientek.

15 i 16 czerwca w warszawskiej Arkadii rusza nowy koncept drogerii Douglas w ramach organizowanej przez sieć od kilku lat akcji Beauty Street. Będzie to specjalnie zaaranżowana przestrzeń, podzielona na kilka stref m.in. pielęgnację, makijaż czy stylizację włosów, w której klientki będą mogły  doświadczyć metamorfozy. Partnerami akcji są marki premium dostępne w perfumeriach Douglas na wyłączność, jak Bobbi Brown, Giorgio Armani Cosmetics, La Mer, Nude by Nature, Laura Mercier, Douglas Collection oraz  Clarins Make up, Dior, Guerlain, Lancome i YSL.

Uczestniczki będą mogły skorzystać z zabiegów upiększających. Na koniec każdą osobę biorącą udział w metamorfozie czekać będzie profesjonalna sesja zdjęciowa. Do dyspozycji klientów będzie 20 w pełni wyposażanych stanowisk. Grono ekspertów dostępne będzie w piątek i w sobotę w godzinach 9:00-23:00. Akcji w strefie metamorfoz towarzyszyć będą wydarzenia na scenie - makijaż na żywo, wywiady ze światowymi ekspertami i animacje artystyczne.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.