Ben & Jerry's świętuje urodziny i zapowiada nowości

Producent stawia na nietypową komunikację.

Ben & Jerry's, marka lodów superpremium z portfolio Unilevera, w najbliższą sobotę oficjalnie świętuje 40. urodziny. Z tej okazji zaprasza na warszawski plac Defilad, gdzie 16 czerwca o godz. 14 rozda lody w ulubionych smakach konsumentów - Birthday Cake, Peanut Butter Cup, Chocolate Fudge Brownie, Cookie Dough oraz Caramel Chew Chew.

Marka przy wykorzystaniu kolorowej przestrzennej instalacji w formie tunelu opowie, jak przebiegała jej 40-letnia historia. Za organizację eventu odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt.
To kolejne duże przedsięwzięcie po spektakularnym "zapaleniu" tęczy  - instalacji wodno-świetlnej przy placu Zbawiciela w Warszawie, na dzień przed Paradą Równości.

Marka z udziałami w kategorii lodów superpremium w Polsce na poziomie 1,8 proc. stawia na marketing głównie w obszarze digital i w formie eventów (m.in. kino plenerowe). Tego lata odsłoni dodatkowo dwa murale. Dodatkowo wczesną jesienią wprowadzi na rynek nowe warianty lodów - wegańskie. Marka chce w ten sposób wykorzystać wydłużający się sezon na lody w Polsce i jednocześnie przypomnieć o nieoczywistym kształcie smakowym swojego portfolio.

Katarzyna Woźniak 309 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.