Ben & Jerry's świętuje urodziny i zapowiada nowości
Producent stawia na nietypową komunikację.
Marka przy wykorzystaniu kolorowej przestrzennej instalacji w formie tunelu opowie, jak przebiegała jej 40-letnia historia. Za organizację eventu odpowiada agencja 180heartbeats + Jung v. Matt.
To kolejne duże przedsięwzięcie po spektakularnym "zapaleniu" tęczy - instalacji wodno-świetlnej przy placu Zbawiciela w Warszawie, na dzień przed Paradą Równości.
Marka z udziałami w kategorii lodów superpremium w Polsce na poziomie 1,8 proc. stawia na marketing głównie w obszarze digital i w formie eventów (m.in. kino plenerowe). Tego lata odsłoni dodatkowo dwa murale. Dodatkowo wczesną jesienią wprowadzi na rynek nowe warianty lodów - wegańskie. Marka chce w ten sposób wykorzystać wydłużający się sezon na lody w Polsce i jednocześnie przypomnieć o nieoczywistym kształcie smakowym swojego portfolio.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.