Hyundai z Maroon 5 na mundial [wideo]

Amerykański zespół wykonał aranżację kultowego utworu Boba Marleya "Three Little Birds".

Koreański producent samochodów Hyundai Motors, który jest sponsorem Międzynarodowej Federacji Piłki Nożnej FIFA, z okazji startującego właśnie mundialu w Rosji przygotował kampanię wizerunkową. Zatrudnił do niej amerykański zespół muzyczny, który wykonał aranżację kultowego utworu Boba Marleya "Three Little Birds". Spot wyreżyserował utytułowany reżyser Joseph Kahn.

Spot reklamowy będzie emitowany podczas transmisji mundialowych meczów piłkarskich na antenach TVP. Kampania wystartowała 14 czerwca i potrwa do zakończenia turnieju. Za planowanie i zakup czasu antenowego odpowiada dom mediowy Havas Media.

Maciej Burlikowski 971 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.