Marka Lenor wspiera Bayern Monachium [wideo]
Marka z portfolio P&G pomaga w piłkarskim kibicowaniu.
Marka Procter & Gamble Lenor, która obejmuje m.in. nowość - zapachowe perełki do prania Lenor Unstoppables, została oficjalnym partnerem klubu piłkarskiego FC Bayern Monachium. Nowy produkt dostępny jest w czterech wariantach zapachowych.
Oprócz reklamy telewizyjnej kampania w Polsce będzie również wspierana w mediach cyfrowych, poprzez działania PR oraz w miejscach sprzedaży.
Współpraca Lenor Unstoppables i Bayern Monachium rozpoczęła się spotem telewizyjnym, w którym gracze FC Bayern: Robert Lewandowski, Thomas Müller i David Alaba, testują nowy produkt na swoich strojach.
Oprócz reklamy telewizyjnej kampania w Polsce będzie również wspierana w mediach cyfrowych, poprzez działania PR oraz w miejscach sprzedaży.
Szczegóły umowy z klubem piłkarskim i samej kampanii nie zostały ujawnione.
Katarzyna Woźniak
590 Artykuły
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.
Komentarze
Artykuły powiązane