Totalizator Sportowy reklamuje piłkarskie zdrapki

Elementami kampanii są m.in. billboardy sponsorskie wokół miniserialu TVP2 "Trzecia połowa".

Totalizator Sportowy, państwowy monopolista w dziedzinie gier liczbowych i na automatach, na czas trwających piłkarskich mistrzostw świata (mundial), czyli do 15 lipca br., zaplanował kampanię reklamującą piłkarskie zdrapki pod marką Lotto.

Kampania pod hasłem: "Zdrap! Kibicuj! Wygrywaj!", będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie, a także w punktach sprzedaży. Elementami kampanii są telewizyjne 8-sekundowe billboardy sponsorskie, emitowane wokół miniserialu TVP2 "Trzecia połowa". Planowany jest również product placement zdrapek w dwóch odcinkach tego serialu. Działania obejmą również 30-sekundowy spot radiowy w stacjach ogólnopolskich i lokalnych oraz reklamę prasową – kontekstowo w dziennikach i magazynach. Do punktów sprzedaży wyprodukowano plakaty i gadżety kibica.

Planowaniem i zakupem mediów dla Totalizatora Sportowego zajmuje się dom mediowy Starcom.

Maciej Burlikowski 971 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.