Influencerzy w telewizyjnej kampanii Cheetos [wideo]

VML Poland po raz kolejny dla PepsiCo.

Koncern PepsiCo. (Frito Lay Poland Sp. z o.o.), producent m.in.  przekąsek Cheetos, kontynuuje strategię tej marki przewidującą związanie się z tzw. influencerami. Agencja reklamowa VML Poland po raz kolejny przygotowała kampanię reklamową z ich udziałem. Tym razem pięcioro influencerów, czyli Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka, zostało twarzami telewizyjnej kampanii. 

Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag, czyli dmuchane sofy. W sumie organizator przewidział 7,5 tys. nagród o łącznej wartości 450 tys. zł. Będzie je można wygrać do 31 sierpnia. W promocyjnych paczkach chrupek znajdą się kody, które umożliwią wzięcie udziału w konkursie. Kampania obejmie: TV, digital, w tym social media oraz kanały influencerów.

Za strategię, koncept kreatywny kampanii, scenariusze spotów, współpracę z influencerami odpowiada agencja VML Poland. Obsługą konkursu zajmuje się agencja Avanti. Za realizację spotów odpowiada dom produkcyjny Sputnik Studio, reżyserem jest Paweł Maj. Kampanię w TV i digitalu zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.