Cannes Lions: 13 Lwów dla Ogilvy za kampanię na temat Puszczy Białowieskiej

Wcześniej kampanię "To the Last Tree Standing" ("Do ostatniego drzewa") nagrodzono na festiwalu D&AD w Londynie.

Na Międzynarodowym Festiwalu Kreacji Cannes Lions 2018 agencja Ogilvy Poland została nagrodzona łącznie już 13 Lwami za kampanię "To the Last Tree Standing" przygotowaną dla Greenpeace

Agencja otrzymała:

- Złotego Lwa w kategorii Entertainment Lions (Excellence in Brand Integration & Promotional Content for Games);

- Brązowego Lwa (Talent: Digital & Social) w konkursie Entertainment Lions;

- Srebrnego Lwa w kategorii Brand Experience & Activation Lions (Social Engagement & Integration for Live Experience);

- Złotego Lwa (Not-for-profit/Charity), Srebrnego Lwa (Use of Social Platforms) i Brązowego (Use of Branded Content Created for Digital or Social) w kategorii Media Lions;

- Złotego Lwa (Content Placement) oraz trzy Brązowe (Not-for-profit/Charity, Innovative Use of Community, Social Purpose) w kategorii Social &Influencer Lions;

- Srebrnego (Content-led Engagement & Marketing) i Brązowego Lwa (Social Community Building & management) w kategorii PR Lions;

- Brązowego Lwa za Co-creation & User Generated Content w kategorii Direct Lions.

Przypomnijmy, ze Ogilvy & Mather w kwietniu br. za tę kampanię dla Greenpeace otrzymała cztery statuetki na festiwalu D&AD w Londynie. Agencja zdobyła wówczas m.in. żółty ołówek, będący odpowiednikiem złota - żadna praca z Polski nie otrzymała wcześniej tak wysokiej nagrody w tym konkursie.

Piotr Machul 393 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.