VML tworzy dział e-commerce

Pokieruje nim Paweł Matwiejczuk.

Agencja VML Poland postanowiła stworzyć dział e-commerce. Pokieruje nim Paweł Matwiejczuk, senior director z blisko 9-letnim doświadczeniem w e-commerce i marketingu. Właśnie dołączył do zespołu VML, stając na czele nowo utworzonego zespołu w polskich strukturach agencji jako commerce director.

Matwiejczuk zdobywał doświadczenie zarówno po stronie klienta, jak i agencji. Pracował m.in. w EG+ Worldwide, gdzie zajmował się globalnymi projektami dla HP Enterprise, w Saatchi & Saatchi Interactive Solutions, gdzie odpowiadał za międzynarodowe inicjatywy dla takich klientów jak P&G, Mattel, GSK, Mars czy 3M. Ostatni rok sprawował funkcję wicedyrektora marketingu firmy GetResponse.

VML zapowiada rozbudowę interdyscyplinarnego zespołu specjalistów odpowiadającego na zapotrzebowanie zarówno lokalnych, jak i globalnych klientów grupy WPP.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.