Mundial 2018: mecz Polska - Senegal oglądało ponad 11 mln widzów

Udział w rynku widowni wyniósł 78 proc.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że pierwszy mecz naszej reprezentacji na mundialu w Rosji (Polska – Senegal, 19 czerwca) oglądało w TVP1 i TVP Sport łącznie 11,13 mln widzów (grupa 4+), a SHR – udział w rynku widowni – wyniósł 78,14 proc. (4+).

Poza meczem Polaków dużą popularnością cieszyły się dotychczas jeszcze mecze: Hiszpania – Portugalia z 15 czerwca (5,49 mln widzów) i Tunezja – Anglia z 18 czerwca (4,99 mln widzów).

Piotr Machul 393 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.