"Claudia" testuje format na wakacje
Dodatkowo wydawca rozszerzył zasięg dystrybucji "Claudii" o 6 tys. punktów sprzedaży.
Magazyn "Claudia" kontynuuje działania związane z przeprowadzonym w maju relaunchem magazynu. Lipcowy numer miesięcznika po raz pierwszy pojawił się w mniejszym, kieszonkowym formacie.
Wydanie dostępne jest w dwóch wersjach cenowych: w standardowym formacie za 3,99 zł oraz wersji mini w cenie 1,99 zł.– W świecie nieustannej zmiany sprawdzamy nowe rozwiązania, które zbudują nową, dodatkową wartość dla czytelniczek. Wersja kieszonkowa "Claudii" jest naturalną kontynuacją działań relaunchowych magazynu, które z sukcesem realizujemy od wydania majowego. Jego sprzedaż sięgnęła wówczas 175 188 egzemplarzy, a to dopiero początek naszych aktywności, które mają na celu umocnienie pozycji "Claudii" na rynku – mówi Zuzanna Potocka, senior business manager.
Dodatkowo wydawca, Burda International Polska, rozszerzył zasięg dystrybucji "Claudii" o 6 tys. dodatkowych punktów sprzedaży, na trasach najpopularniejszych kierunków wakacyjnych.
Zmiany w magazynie zaplanowano na podstawie wyników badań fokusowych zrealizowanych przez Kantar Millward Brown, wspieranych przez Atena Research & Consulting.