MediaCom Siecią Mediową Roku tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions
MediaCom triumfuje po zdobyciu grand prix, dwóch srebrnych i jednego brązowego Lwa.
– To fantastyczna wiadomość i jestem bardzo dumny z brytyjskiego zespołu za zdobycie najważniejszej nagrody w branży. Bardzo cieszę się także z sukcesu sieci Tesco, z którą współpracowaliśmy nad tą świetną kampanią – skomentował Stephen Allan, worldwide chairman oraz CEO sieci MediaCom. – Kampania "Tesco's Food Love Stories" łączy świetny insight z rewelacyjnymi wynikami finansowymi i pokazuje, jak nasze podejście "systems thinking" pomaga markom w zachowaniu kreatywności i skuteczności w wydawaniu swoich budżetów marketingowych. Cieszy mnie także geograficzny zasięg naszych kampanii na short-listach. Od Wietnamu do Indii, od Australii po Belgię, od Izraela aż po Rosję – wszędzie gwarantujemy naszym klientom taką samą wysoką jakość usług – dodaje.
W tym roku agencja zdobyła tytuł Sieci Roku na Festival of Media Global i została Siecią Roku na liście Gunn Media 100 publikowanej przez WARC.