MediaCom Siecią Mediową Roku tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions

MediaCom triumfuje po zdobyciu grand prix, dwóch srebrnych i jednego brązowego Lwa.

MediaCom zdobył tytuł Sieci Mediowej Roku na festiwalu Cannes Lions 2018. Projekt, który dom mediowy zrealizował dla sieci supermarketów Tesco w Wielkiej Brytanii, zdobył grand prix w kategorii excellence in media planning, a kampania marki Gillette (P&G) w Izraelu zdobyła dwa srebrne i jednego brązowego Lwa. MediaCom zdobył także osiem nominacji, tym samym stał się najbardziej nagradzanym domem mediowym festiwalu. Jedna z nominacji trafiła do MediaCom Poland za kampanię Head & Shoulders.

– To fantastyczna wiadomość i jestem bardzo dumny z brytyjskiego zespołu za zdobycie najważniejszej nagrody w branży. Bardzo cieszę się także z sukcesu sieci Tesco, z którą współpracowaliśmy nad tą świetną kampanią – skomentował Stephen Allan, worldwide chairman oraz CEO sieci MediaCom. – Kampania "Tesco's Food Love Stories" łączy świetny insight z rewelacyjnymi wynikami finansowymi i pokazuje, jak nasze podejście "systems thinking" pomaga markom w zachowaniu kreatywności i skuteczności w wydawaniu swoich budżetów marketingowych. Cieszy mnie także geograficzny zasięg naszych kampanii na short-listach. Od Wietnamu do Indii, od Australii po Belgię, od Izraela aż po Rosję – wszędzie gwarantujemy naszym klientom taką samą wysoką jakość usług – dodaje.

W tym roku agencja zdobyła tytuł Sieci Roku na Festival of Media Global i została Siecią Roku na liście Gunn Media 100 publikowanej przez WARC.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.