MediaCom wygrywa Adidasa
W Polsce firma była obsługiwana dotąd przez Carat.
Dom mediowy MediaCom wygrał globalny przetarg reklamowy niemieckiego producenta odzieży sportowej Adidas. Jego światowy budżet na media szacowany jest na ok. 400 mln dol. rocznie (źródło: Campaign). W Polsce był on dotąd obsługiwany przez dom mediowy Carat. Carat (Dentsu Aegis Network) był sieciowym partnerem mediowym Adidasa m.in. w USA i Wielkiej Brytanii, a współpraca trwała 20 lat. Z kolei na Bliskim Wschodzie agencją tego klienta był Starcom (Publicis Media). Adidas zmniejszył swoje ubiegłoroczne globalne wydatki marketingowe o 13 proc. do 2,73 mld euro.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane