FaceAddicted zmienia się w F11 Agency
Agencja zapowiada międzynarodową ekspansję.
Anna Robotycka podkreśla też, że jej agencja jako jedna z nielicznych w regionie wyspecjalizowała się w działaniach z zakresu zarządzania kryzysowego czy B2B. – Dziś jesteśmy w stanie sprostać wszelkim wyzwaniom, które towarzyszą działaniom 360 stopni marek w internecie – deklaruje szefowa agencji.
F11 jako jedyna agencja z Polski została członkiem Advertising and Marketing Independent Network Agency (AMIN Worldwide), czyli aliansu blisko 100 agencji full service z całego świata.
Zdaniem kierownictwa agencji F11 dołączenie do AMIN Worldwide jest kluczowe w strategii międzynarodowej ekspansji i realizacji projektów na rynkach zagranicznych dla polskich klientów, jak doradztwo dla ukraińskiego oddziału Getin Banku, stałe działania dla rumuńskiego Microsoftu czy wprowadzanie na polski rynek marek zagranicznych (np. irlandzkiego operatora turystycznego Click & Go). Agencja deklaruje, że to także wstęp do działań na rynku amerykańskim, na którym agencja wystartuje z produktami branded content.
Równolegle F11 rozwija produkty własne. Część z nich jest już wykorzystywana do obsługi leadów i generowania sprzedaży Grupy PGD, działań z zakresu predictive PR w zarządzaniu kryzysowym czy do produkcji kontentu.
Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.