Sfinks wprowadza nowy koncept gastronomiczny

Firma otwiera pierwszy lokal nowej marki Lepione & Pieczone.

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Chłopskie Jadło, Piwiarnia Warki i Wook, otwiera pierwszy lokal nowej marki Lepione & Pieczone. Tym samym wprowadza na rynek nowy koncept gastronomiczny działający w segmencie fast casual dining. Restauracja mieści się w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej i jest prowadzona we franczyzie.

– Nowy koncept Lepione & Pieczone nawiązuje bezpośrednio do charakterystycznych smaków Chłopskiego Jadła, łączy przy tym tradycję z nowoczesnością. Jest to odpowiedź na zmieniające się oczekiwania klientów, szczególnie tych młodszych, którzy z jednej strony chcą zjeść zdrowy, domowy posiłek w wysokiej jakości i niewygórowanej cenie, a jednocześnie zależy im na szybkiej i sprawnej obsłudze. Liczymy, że nowy format przypadnie do gustu klientom, tym bardziej że kuchnia polska to numer jeden na liście gastronomicznych preferencji – mówi Dorota Cacek, wiceprezes spółki Sfinks Polska, do której należy marka Lepione & Pieczone.

Pierwszy lokal Lepione & Pieczone zajmuje powierzchnię ponad 100 mkw. Główną część lokalu stanowi otwarta kuchnia. Dania są inspirowane kartą Chłopskiego Jadła.

Sfinks Polska zarządza 180 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 92 restauracji Sphinx (segment casual dining), 67 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 12 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining) i 2 restauracjami Wook (segment casual dining), 5 restauracjami Fabryka Pizzy oraz pubem Bolek w Warszawie.

Piotr Machul 188 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.