Wracają "Legendy Północy" marki Specjal

Kreację ponownie stworzyła agencja GoldenSubmarine.

Piwo Specjal (Grupa Żywiec) startuje z drugą odsłoną kampanii "Legenda Północy". Specjal sięga po lokalne legendy i opowieści budujące tożsamość Pomorza, Kujaw oraz Warmii i Mazur. Kampania kierowana jest przede wszystkim do dorosłych odbiorców, dla których "Legenda Północy" może stać się impulsem do poszukiwań własnych lokalnych korzeni, poznawania historii miejsc, z których pochodzą i gdzie żyją oraz pogłębienia poczucia
dumy z Północy i marki Specjal, która jest jej regionalnym ambasadorem.

Nowa odsłona kampanii zaproponowana przez piwo Specjal będzie dostępna przede wszystkim w formie komiksów. Urozmaiceniem będą specjalne etykiety nawiązujące do regionalnych opowieści, które znajdą się na butelkach limitowanej serii piwa Specjal. "Legendy Północy” pojawią się także w ramach kampanii informacyjnej na billboardach oraz w lokalnych mediach. Wszystkie legendy nowej odsłony kampanii piwa Specjal będą dostępne na stronie internetowej www.legendapolnocy.pl

Kreację ponownie stworzyła agencja GoldenSubmarine, która odpowiada również za działania online. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR dla marki prowadzi agencja Roots.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.