Wracają "Legendy Północy" marki Specjal
Kreację ponownie stworzyła agencja GoldenSubmarine.
dumy z Północy i marki Specjal, która jest jej regionalnym ambasadorem.
Nowa odsłona kampanii zaproponowana przez piwo Specjal będzie dostępna przede wszystkim w formie komiksów. Urozmaiceniem będą specjalne etykiety nawiązujące do regionalnych opowieści, które znajdą się na butelkach limitowanej serii piwa Specjal. "Legendy Północy” pojawią się także w ramach kampanii informacyjnej na billboardach oraz w lokalnych mediach. Wszystkie legendy nowej odsłony kampanii piwa Specjal będą dostępne na stronie internetowej www.legendapolnocy.pl
Kreację ponownie stworzyła agencja GoldenSubmarine, która odpowiada również za działania online. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR dla marki prowadzi agencja Roots.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.