Kamil Rutkowski dyrektorem kreatywnym Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl wzmacnia dział wideo. Za materiały na YouTube odpowiada Taida Mrówczyńska.

Kamil Rutkowski został dyrektorem kreatywnym portalu Gazeta.pl. Za materiały wideo portalu tworzone z myślą o platformie YouTube odpowiada Taida Mrówczyńska, która obejmuje stanowisko head of YouTube growth. – Rynek cyfrowego wideo dynamicznie się rozwija, wzrasta także zainteresowanie reklamodawców materiałami wideo. Chcemy rozbudować naszą ofertę zarówno pod ich kątem, jak i z myślą o użytkownikach, którym proponujemy coraz ciekawsze formaty wideo na różnych platformach. Nowe stanowiska w naszym zespole powołaliśmy z myślą, by uporządkować ofertę i jeszcze dynamiczniej wdrażać nowe pomysły – mówi Anna Gumkowska, szefowa biznesu lifestyle i wideo w Gazeta.pl.

Rutkowski, dotychczas szef produkcji wideo, w nowej roli będzie odpowiadał za wszystkie produkcje wideo portalu, nadzorować też będzie prace producentów, operatorów i montażystów od koncepcji po realizację. Kamil Rutkowski od ponad 10 lat zajmuje się produkcją materiałów wideo. Współtworzył programy telewizyjne, spoty reklamowe, relacje live i materiały do mediów społecznościowych. Pracował dla takich marek jak Biedronka, Orlen, LPP czy Pernod Ricard. Od 2015 r. jest związany z portalem Gazeta.pl – współtworzył pierwsze w Polsce mediowe produkty wideo dla mediów społecznościowych (Wideonews/Now i Haps), publicystykę sportową (m.in. „Studio Mundial”) i publicystyczno-satyryczny show „Make Poland Great Again”

Tadia Mrówczyńska w nowej roli będzie współpracowała z redakcjami portalu przy opracowaniu i realizacji materiałów wideo tworzonych z myślą o platformie YouTube, a także nadzorowała rozwój kanałów portalu na tej platformie. Taida Mówczyńska od 7 lat jest związana z platformą YouTube. Przez rok była dyrektorem sieci partnerskiej Epic Makers. Wcześniej była związana z Warner Home Video, gdzie pełniła funkcję szefa działu kreacji. W Monolith Films przez 3 lata była szefem działu promocji kino i wideo. Z zawodu i zamiłowania jest grafikiem komputerowym.

 

 

 

 

Piotr Machul 393 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.