French Touch powraca do Polski

Rusza czwarta edycja kampanii French Touch, która zachęci Polaków do odkrywania Francji na nowo.

Od lipca do października trwać będzie kampania, której celem jest inspirowanie Polaków do odkrywania francuskiej kuchni, muzyki, mody oraz francuskiego kina. Jaka jest idea kampanii? – W tym roku postawiliśmy na zmysły, tj. wzrok, słuch, smak, węch i dotyk – mówi Sylwia Sasal, rzecznik prasowy kampanii French Touch. – Nasze główne hasło kampanii brzmi „Odkryj Francję na nowo”, ale przy każdej egzekucji będziemy pobudzać różne zmysły i pokazywać różnorodność kulturową Francji – dodaje rzecznik.

Organizatorem kampanii French Touch jest Ambasada Francji w Polsce oraz agencja Cryptone. W tegorocznej kampanii bierze udział ponad 60 firm, głównymi partnerami kampanii są Carrefour, Président, Lorigine oraz Radio Zet i Chillizet. Partnerzy i organizatorzy kampanii przygotowali dla konsumentów ogólnopolską akcję handlową. Od 14 września do 1 października będzie można kupić francuskie produkty w atrakcyjnych cenach. Aby skorzystać z wyjątkowych okazji i kuponów promocyjnych, wystarczy zdobyć bezpłatny magazyn "La Belle Vie", który będzie dostępny w sieciach Relay i Inmedio w największych miastach w Polsce lub ściągnąć go ze strony Frenchtouchlabellevie.pl.
Uroczysta gala French Touch z udziałem francuskich gwiazd w br. odbędzie się 1 października w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie.

Działania promocyjne zaplanowane w ramach kampanii obejmują kampanię billboardową, realizowaną przez firmy Stroer, JCDecaux, Gigaboard, kampanię reklamową na samochodach korporacji Eko Taxi, kampanię telewizyjną w TVN i TV5 Monde oraz radiową w Radio Zet i Chillizet. Za strategię komunikacji i realizację działań media relations i social media odpowiada agencja Sasal Public Relations.

Piotr Machul 188 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.