Amazon Prime Day potrwa 36 godzin

Doroczna akcja promocyjna kierowana do uczestników programu lojalnościowego obejmuje milion ofert produktowych.

W br. czas trwania akcji został wydłużony o 6 godzin w porównaniu z ub.r. Amazon Prime Day zacznie się o 12 w południe (czasu pacyficznego, ET) 16 lipca i potrwa przez cały 17 lipca. W akcji będą też mogli po raz pierwszy wziąć udział klienci Amazona z Australii, Singapuru, Holandii i Luksemburga. Tym samym liczba krajów uczestniczących w akcji wzrosła z 13 do 17 (na ich liście nie ma Polski).

Najatrakcyjniejsze oferty, dostępne na wszystkich rynkach objętych akcją, związane są z produktami wyposażonymi w głosową asystentkę Alexa (inteligentne głośniki Echo, Fire TV i tablety Fire). Już od 3 lipca br. użytkownicy Prime mogą skorzystać z niższej o 100 dol. ceny nowego (także wyposażonego w Aleksę) głośnika z wyświetlaczem Echo Show.

W Stanach Zjednoczonych pojawią się także oferty do wykorzystania w przejętej przez Amazon w ub.r. sieci sklepów Whole Foods Market.

Paweł Piasecki 1040 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.