Amazon Prime Day potrwa 36 godzin
Doroczna akcja promocyjna kierowana do uczestników programu lojalnościowego obejmuje milion ofert produktowych.
Najatrakcyjniejsze oferty, dostępne na wszystkich rynkach objętych akcją, związane są z produktami wyposażonymi w głosową asystentkę Alexa (inteligentne głośniki Echo, Fire TV i tablety Fire). Już od 3 lipca br. użytkownicy Prime mogą skorzystać z niższej o 100 dol. ceny nowego (także wyposażonego w Aleksę) głośnika z wyświetlaczem Echo Show.
W Stanach Zjednoczonych pojawią się także oferty do wykorzystania w przejętej przez Amazon w ub.r. sieci sklepów Whole Foods Market.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.