Bahlsen rusza z relaunchem marki Hit [wideo]

Za opracowanie nowego pozycjonowania oraz koncept reklamy TV odpowiada agencja Lvov.

Po rocznej przerwie Bahlsen wznowił komunikację marki Hit. Właśnie wystartowała nowa kampania telewizyjna. Kampania telewizyjna jest częścią strategicznego relaunchu marki obejmującego rewizję pozycjonowania oraz nową szatę graficzną.

Nowy spot reklamowy to część nowej platformy kreatywnej. Prezentuje niecodzienne podejście do zabawy, stopniując ją i odsłaniając w kolejnych ujęciach różne etapy "fajności" w myśl zasady "Fajnie to za mało!".

Za opracowanie nowego pozycjonowania oraz koncept reklamy TV odpowiada agencja Lvov. Adaptacją do digitalu zajmuje się agencja VML, a zakup mediów pozostaje w odpowiedzialności Starcom. Opakowanie dla marki Hit zaprojektowała agencja SiebertHead.

Maciej Florek 1969 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.