Plus reklamuje Ligę Mistrzów w Ipli [wideo]

Operator oferuje oglądanie meczów bez opłat za transfer danych.

Grupa Cyfrowy Polsat, do której należy operator komórkowy Plus, telewizja Polsat i serwis internetowy VoD Ipla, a która nabyła prawa do transmisji meczów Ligi Mistrzów UEFA na trzy kolejne sezony od 2018/19, reklamuje oglądanie ich w internecie.

Plus oferuje swoim abonentom dostęp do Ipli bez opłat za transfer danych. Będą jednak musieli wykupić abonament dający dostęp do oglądania meczów LM. Pakiet Ipla Polsat Sport Premium kosztuje 360 zł na rok.

Kampania będzie prowadzona w telewizji, na nośnikach reklamy zewnętrznej (OOH) oraz online. Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot reklamowy według scenariusza Macieja Ładzińskiego, Michała Witka i Zuzanny Wrońskiej wyreżyserował Bartek Prokopowicz. Produkcją zajęło się studio TFP Sp. Z o.o. (producent: Mariusz Matwiejczuk), a postprodukcją - studio Televisor. Media zaplanował i kupił dom mediowy Vizeum.

Maciej Burlikowski 971 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.