Alek Frydrych pokieruje kreacją w Cut The Mustard

Przechodzi z Grey Group.

Alek Frydrych, dotychczas związany z Grey Group, dołączył do Cut The Mustard. Autor wielu nagradzanych kampanii reklamowych będzie odpowiedzialny za zarządzanie działem kreacji oraz wsparcie strategiczne zarządu agencji. Objął nowe stanowisko w agencji - dyrektora kreatywnego. Współwłaściciele agencji do tej pory równolegle trzymali pieczę nad kreacją, teraz jednak postanowili oddać ją w ręce Frydrycha.

W Grey Group Frydrych jako deputy creative director zarządzał zespołami pracującymi na projektach ATL, BTL, digital. Wcześniej był szefem kreacji digitalowego butiku agencji Walk.

Maciej Florek 1943 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.