USP Zdrowie wprowadza nową markę - Oryal

Launch wspiera kampania m.in. w TV i online autorstwa FCB Bridge2Fun, Selfish3 i Badi Badi.

Firma farmaceutyczna USP Zdrowie wprowadza na rynek nowy suplement diety zawierający elektrolity o nazwie Oryal w formie musujących tabletek (ok. 12 zł za opakowanie 20 szt.).

Launch marki wspiera kampania reklamowa, której kreację przygotowała agencja reklamowa FCB Bridge2Fun. Produkcją zajęło się studio Selfish3, a postprodukcją - studio Badi Badi. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest Mets.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.