"Przyjaciółka" w większej objętości

Nowe wydanie dwutygodnika wspiera multimedialna kampania m.in. w TV.

Nowe wydanie dwutygodnika "Przyjaciółka" z portfolio Edipresse Polska (nr 14/2018) właśnie trafia na rynek. Dwutygodnik ma promocyjną cenę 1,69 zł i zwiększoną objętość do 68 stron.

Nowe wydanie wspierane jest kampanią promocyjną obejmującą telewizję (TVP, Polsat, TVN oraz stacje tematyczne), Radio Kolor, ekrany w pociągach Kolei Mazowieckich oraz reklamy prasowe w tytułach własnych wydawcy. Kampania promocyjna opracowana została przez dział promocji Multimedialnej Platformy Poradnikowej & Fit.

Według ZKDP w okresie styczeń-kwiecień br. średni nakład "Przyjaciółki" wyniósł 217,6 tys., a średnia sprzedaż 155 tys., co oznacza pozycję numer jeden wśród dwutygodników poradnikowych.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.