Mastercard i McCann Worldgroup uruchomiły platformę :Dobry Znak

To platforma skierowana do właścicieli małych firm przygotowana we współpracy ze stowarzyszeniami Traffic Design i Miastodwa.

Mastercard i McCann Worldgroup uruchomiły platformę :Dobry Znak dla małej przedsiębiorczości i poprawy krajobrazu polskich miast. To platforma skierowana do właścicieli małych firm przygotowana we
współpracy ze stowarzyszeniami Traffic Design i Miastodwa. Platforma zawiera porady z zakresu marketingu i zarządzania witrynami lokali użytkowych oraz umożliwia przedsiębiorcom nawiązanie kontaktu z projektantami i wykonawcami szyldów i witryn. Akcji towarzyszy ogólnopolski konkurs dla przedsiębiorców, w którym główną nagrodą są renowacje szyldów przeprowadzone przez Traffic Design.

Inicjatywę promują działania reklamowe obejmujące: digital, radio, OOH oraz działania PR. Za koncepcję i realizację odpowiada warszawski oddział McCann Worldgroup. Media dla Mastercard planuje i kupuje dom mediowy Carat.

Kampanię reklamową wspierają działania PR. Patronem medialnym akcji jest wydawnictwo Polska Press. Inicjatywę promują trzy rysunki przygotowane przez Andrzej Rysuje, które stanowią komentarze do zjawisk tzw. szyldozy, braku terminali płatniczych w lokalach usługowych oraz uchwał krajobrazowych. W promocję platformy organizatorzy zaangażowali także redakcję ASZdziennika, która w ramach pierwszej z trzech odsłon wspólnych działań zmieniła font w swoim logotypie oraz nagłówkach artykułów na stronie głównej, na wybrany przez designerów z McCann Worldgroup i zgodny z ideą kampanii.

Maciej Florek 1956 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.