Ruszyła kampania "Lato smakuje lepiej z Lay's"
Kampania obejmuje media oraz liczne eventy w miejscowościach wakacyjnych.
Kampania 360 stopni obejmie działania reklamowe w telewizji, portalach internetowych, mediach społecznościowych oraz zaangażowanie beatboxera – Dharniego. Nośniki zewnętrzne OOH widoczne są przy plażach oraz w letnich kurortach. W punktach sprzedaży pojawiły się specjalne materiały POS oraz limitowana edycja chipsów w dwóch smakach. W ramach kampanii zaplanowany jest sampling produktów podczas serii eventów w najpopularniejszych letnich destynacjach oraz na pokazach w kinach plenerowych. Kampania obejmuje również wsparcie PR.
Adaptację spotu reklamowego promującego tegoroczną kampanię "Lato smakuje lepiej z Lay’s" przygotowała agencja BBDO. Za działania w internecie odpowiada VML Poland, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Media Direction OMD. Eventy organizuje Brave Agency, a materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media. Wsparcie PR zapewnia Questia.