Wavemaker dla ScreenLovers: "Ucho prezesa" najpopularniejsze w grupie 65+

"Ucho prezesa", serial produkowany przez Showmax, ma ok. 3 mln regularnych widzów w Polsce, pokazuje badanie Wavemaker zrealizowane dla ScreenLovers. Produkcja jest popularna przede wszystkim wśród mężczyzn i seniorów.

Serial "Ucho Prezesa" przynajmniej raz oglądało 12 mln polskich internautów w wieku 15+. Wśród nich 3 mln twierdzi, że ogląda go regularnie – pokazuje badanie agencji Wavemaker dla serwisu ScreenLovers. "Ucho prezesa" jest wyraźnie popularniejsze wśród mężczyzn – 17 proc. z nich regularnie ogląda serial, podczas gdy wśród kobiet tylko 9 proc.

Serial ma największą popularność w najstarszych grupach wiekowych. O ile wśród 15-24-latków regularnie bądź okazjonalnie ogląda go 28 proc. badanych, o tyle w grupie 65+ ten odsetek sięga 63 proc.

Wyniki badania oraz statystyki popularności serialu z różnych źródeł (YouTube i WP na podst. Nielsen) szczegółowo omawia ScreenLovers. Serwis podkreśla stosunkowo dużą popularność telewizji WP wśród odbiorców "Ucha prezesa". Głównym źródłem serialu jest jednak YouTube, gdzie produkcję ogląda regularnie bądź okazjonalnie 70 proc. badanych.  

Badanie Wavemaker zrealizowano w czerwcu na grupie 2 tys. polskich internautów 15+.

Maciej Florek 1972 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.