VOD.pl w nowej odsłonie

Serwis ogłasza nową identyfikację wizualną oraz podjęcie współpracy z Viacomem.

Należący do Grupy Onet-RAS Polska serwis VOD.pl, lider kategorii serwisów VoD, w II półrocze 2018 r. wchodzi z nową identyfikacją wizualną oraz współpracą z grupą mediową Viacom International Media Networks.

VOD.pl jest teraz dostępny w nowej odsłonie – zmienił się logotyp i identyfikacja wizualna. Nowy wygląd serwisu to zapowiedź większych zmian, które stopniowo będą wprowadzane. Nowa identyfikacja powstała dzięki współpracy Bartłomieja Kozłowskiego, dyrektora artystycznego Grupy Onet-RAS Polska, z zespołem Olle Studio pod nadzorem Piotra Płocha.

– Nowa identyfikacja jest odpowiedzią na potrzebę odświeżenia wizerunku marki. Postawiliśmy na intensywne kolory, zmieniając cały język wizualny, którym posługiwał się VOD.pl. Wszystkie patterny są skrupulatnie dopasowane i modulują w zależności od potrzeb, tak aby użytkownik nie nudził się i mógł zawiesić oko na konkretnym produkcie oferowanym przez VOD.pl – mówi Bartłomiej Kozłowski.

Serwis nawiązał także współpracę z grupą medialną Viacom International Media Networks w zakresie dostępu do treści. Użytkownicy VOD.pl będą mogli bez opłat oglądać ponad 300 epizodów propozycji programowych MTV oraz Comedy Central.

W katalogu VOD.pl znajduje się obecnie prawie 10 tys. materiałów wideo. W czerwcu serwis odnotował wzrost o 114,4 tys. użytkowników w stosunku do maja 2018 r. Średnia liczba RU w I półroczu 2018 r. wyniosła 3,86 mln i jest o 85 tys. wyższa niż w analogicznym okresie rok wcześniej. VOD.pl jest liderem zasięgowym – 13,6 proc. w czerwcu 2018 r. (dane: Gemius/PBI, czerwiec 2018).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.