McDonald's startuje z kampanią McWrapów [wideo]

Firma chce zainteresować produktem najbardziej zabieganych.

Sieć McDonald's Polska wystartowała z nową kampanią McWrapów, skierowaną do odbiorców, których kalendarz jest wypełniony po brzegi.

Jak zapewnia marketer, bohaterem kampanii może zostać każdy – oprócz spotu reklamowego emitowanego w telewizji integralną częścią kampanii mają być filmiki internetowe, spontanicznie kręcone przez klientów telefonem. Wybrane, nagrodzone klipy będą reemitowane jako pełnoprawny kontent na YouTube i na stronie internetowej – tak by idea przemieszczania się z McWrapem w ręku zyskała prawdziwie oddolny, społecznościowy wymiar.

Za kreację odpowiada DDB & Tribal, spot wyprodukowało studio Dobro, a media zaplanował i kupił OMD.

 

Katarzyna Woźniak 323 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.