McDonald's startuje z kampanią McWrapów [wideo]
Firma chce zainteresować produktem najbardziej zabieganych.
Jak zapewnia marketer, bohaterem kampanii może zostać każdy – oprócz spotu reklamowego emitowanego w telewizji integralną częścią kampanii mają być filmiki internetowe, spontanicznie kręcone przez klientów telefonem. Wybrane, nagrodzone klipy będą reemitowane jako pełnoprawny kontent na YouTube i na stronie internetowej – tak by idea przemieszczania się z McWrapem w ręku zyskała prawdziwie oddolny, społecznościowy wymiar.
Za kreację odpowiada DDB & Tribal, spot wyprodukowało studio Dobro, a media zaplanował i kupił OMD.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.