Hoop Cola zmienia szatę graficzną swoich produktów

Flagowa marka Hoop Polska poszerza portfolio o nowe warianty i wspiera je kampanią.

Hoop Cola, marka z portfolio Hoop Polska (Kofola), wprowadziła na rynek swoje flagowe marki napojów typu cola w nowej graficznej odsłonie i w nowych wariantach smakowych. Jak zapewnia producent, cola zawiera naturalną kofeinę, a nowe warianty dostosowane są do nowoczesnych preferencji smakowych i potrzeb konsumentów ograniczających ilość cukru w diecie.
Efektem zmiany są opakowania z bardziej wyrazistym logotypem i charakterystycznym motywem gwiazdy – symbolem jakości i spełnienia marzeń. W tym sezonie nowością są produkty pozwalające cieszyć się smakiem coli, ale bez cukru i aspartamu – Hoop Cola Zero oraz Hoop Cola Green – napój zawierający o 30 proc. mniej cukru i kalorii niż podstawowy wariant dzięki wykorzystaniu naturalnego słodzika.

Nowość pojawiła się także w linii Hoop Owocowe. Do napojów gazowanych z zawartością soków owocowych o smaku pomarańczy, cytryny i maliny dołączył nowy wariant jabłkowo-rabarbarowy.

Nowe warianty Hoop Coli są już dostępne w sklepach. – Cała gama produktów Hoop Cola otrzyma w najbliższych miesiącach mocne wsparcie marketingowe. Obecnie marka intensywnie komunikuje się z konsumentami w kanałach digitalowych. Mocnym punktem strategii komunikacyjnej są aktywności w kanałach social media, takich jak Facebook, Instagram, Snapchat, gdzie przekaz oparty jest na unikatowym beneficie w kategorii, jakim jest naturalna kofeina. Zaplanowane jest także wsparcie trademarketingowe w punktach sprzedaży, poprzez atrakcyjne materiały POS. Hoop Cola zaskoczy konsumentów również w sezonie świątecznym, w którym realizowana będzie kampania i akcja specjalna dla wszystkich fanów marki – zapowiada Justyna Dąbrowska, PR specialist firmy Hoop.

Agencja odpowiedzialna za wsparcie działań komunikacyjnych marki to Przestrzeń (dawniej Revolution Group).

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.