"Newsweek Living" - pierwszy z serii
Kolejne dodatki mają się pojawiać od września co miesiąc.
– Dodatek specjalny "Newsweek Living" jest kolejnym krokiem w strategii poszerzenia oferty kontentowej dla czytelników tygodnika "Newsweek" oraz dotarcia do nowych grup czytelników. Pierwszym tego typu dodatkiem był "Newsweek Smart Travelling", który ukazał się w czerwcu i był entuzjastycznie przyjęty przez czytelników. Kolejne dodatki są planowane co miesiąc od września – mówi Anna Kaczmarska, dyrektor wydawnicza segmentu treści premium w Grupie Onet-RAS Polska.
Autorką koncepcji merytorycznej "Newsweek Living" jest Justyna Smolec, architekt wnętrz, prowadząca autorską pracownię projektowania wnętrz i architektury.
64-stronicowy "Newsweek Living" w cenie 12,99 zł będzie dostępny w sprzedaży wraz z "Newsweekiem" przez 14 dni. Nakład wynosi 40 tys. egzemplarzy.
To wydanie "Newsweeka" wydawnictwo promuje w telewizji, prasie ("Wysokie Obcasy", "Gazeta Wyborcza", "Dziennik Gazeta Prawna", "Przegląd Sportowy") oraz online w mediach Grupy Onet-RAS Polska.