Monika Summer-Brason dyrektorem marketingu magazynów "Gazety Wyborczej"
Wydawca "Gazety" łączy zespoły marketingu swoich magazynów.
Do tej pory Summer-Brason zajmowała się współtworzeniem i realizacją strategii marketingowej, promocyjnej i komunikacyjnej marki "Wysokie Obcasy".
W kierowanym przez nią dziale promocją poszczególnych tytułów zajmują się: "Avanti" – Jowita Purzycka, "Logo" i "Opiekun" – Sylwia Bełżek, oraz "Kuchnia" – Alicja Gałek, natomiast marką „Wysokie Obcasy” opiekują się Adrianna Dobrzyńska i Karolina Ryszka.
Monika Summer-Brason jest związana z branżą wydawniczą od 17 lat. W marcu 2017 r. dołączyła do zespołu Agory. Poprzednio przez trzy lata pracowała jako dyrektor promocji i komunikacji w Wydawnictwie Zwierciadło, gdzie odpowiadała m.in. za miesięczniki "Zwierciadło", "Sens", a także za projekty wydawnicze działu książek. W latach 2008-2012 w wydawnictwie G+J Polska (obecnie Burda Polska) pełniła funkcję dyrektor wydawniczej i dyrektor promocji magazynów kobiecych. Wcześniej była odpowiedzialna za komunikację marketingową dziennika "Polska The Times" i pracowała w Axel Springer (obecnie Ringier Axel Springer Polska) dla tytułów "Newsweek Polska" i "Forbes".
Z początkiem lipca br. nastąpiły zmiany w segmencie Prasa Agory. Cztery magazyny wydawane dotychczas przez zespół pionu Czasopisma trafiły pod skrzydła "Gazety Wyborczej" – "Avanti", "Logo", "Kuchnia'” i "Opiekun". Z "Gazetą Wyborczą" połączone zostały redakcje tych czterech tytułów, a także ich działy sprzedaży, graficzny i marketingu – w ten sposób powstał jeden zespół odpowiadający za rozwój prasowego portfolio Agory. Wydawcą wszystkich magazynów "Gazety Wyborczej" jest Joanna Mosiej-Sitek. Agora poinformowała też wówczas o planach zawieszenia wydawania czterech innych magazynów.
Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.