Chupa Chups promowana przez młodych influencerów

Perfetti Van Melle zadowolone z pierwszych wyników współpracy z Karolem "Blowkiem" Gązwą i Agnieszką Grzelak, którzy reklamują nowe lizaki Chupa Chups 3D.

Marka Chupa Chups z portfolio Perfetti van Melle nawiązała kilkumiesięczną współpracę z młodymi influencerami -  Karolem "Blowkiem" Gązwą (znanym wsród graczy Minecrafta) oraz Agnieszką Grzelak (prowadzącą kanał wizażowy). Youtuberzy promują na swoich kanałach lizaki 3D, m.in. organizując konkursy. 

Lizaki Chupa Chups 3D są dostępne w dwóch wersjach: szklanki z napojem o smaku tropikalnym oraz czaszki o smaku truskawkowo-limonkowym. Produkt powstał z myślą o nastolatkach, które poszukują nowości i unikatowej oferty.

Wybór Blowka był konsekwencją jego wcześniejszego zainteresowania marką. Rok temu na swoim kanale zamieścił film, na którym rozpakowuje ogromnego lizaka (725 g) wyprodukowanego przez Chupa Chups. Jak twierdzi, materiał okazał się wielkim przebojem, generującym ponad milion wyświetleń na YouTube. Decyzja o zaangażowaniu Agnieszki Grzelak była związana z zainteresowaniem influencerki wyjątkowymi produktami spożywczymi i licznymi recenzjami słodyczy o nieoczywistym smaku czy fakturze.

Oboje z okazji 60. urodzin Chupa Chups otrzymali ogromne paczki prezentowe, w których były ukryte ekspozytory z lizakami 3D Tropical Drink i Czachą oraz – brandowanym rowerem Plumbike. Ogłosili wtedy również konkurs, w którym fani musieli w kreatywny sposób pokazać, który lizak 3D najbardziej im smakuje. Do wygrania były takie same rowery w kolorystyce promowanych produktów.

Jak podaje Perfetti Van Melle, do tej pory opublikowane przez youtuberów filmiki zostały wyświetlone na YouTube już prawie 1,3 mln razy.

Podczas wakacji marka skupia się na wsparciu orzeźwiającego lizaka Tropical Drink. Trwa już druga faza konkursu na FB i Instagramie marki Chupa Chups, w którym zadaniem jest pokazanie zabawy w stylu tropikalnym. Fani mogą wygrać wycieczkę do Tropical Island pod Berlinem dla siebie i swoich znajomych z Blowkiem i inne nagrody. 

– Nasz najnowszy produkt jest skierowany do młodzieży, dlatego stawiamy nacisk na współpracę z influencerami.  Rezultaty są od razu widoczne – do pierwszego konkursu z Agą i Karolem otrzymaliśmy ponad 700 zgłoszeń, a komunikat o nim dotarł do 2,5 mln osób – komentuje Michał Bonecki, consumer marketing manager w Perfetti Van Melle Polska.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.