Ruszył stacjonarny salon urody Zalando

"Witaj, piękna" to hasło Beauty Station Zalando w centrum Berlina otwartego pod koniec lipca.

Mieszczący się przy Weinmeisterstraße 2 salon wita odwiedzających hasłem "Witaj, piękna", wyeksponowanym na ścianie wideo pomiędzy zdjęciami modeli prezentujących niektóre z produktów dostępnych w sklepie i w Internecie na stronie Zalando. Utrzymana w beżu i pełna światła przestrzeń oferuje na 160 mkw. strefę sprzedaży z 53 markami kosmetyków, takich jak Estée Lauder, MAC Cosmetics, Clinique i Origins, a także wiele niszowych marek, z których niektóre są dostępne wyłącznie w Zalando. W drugiej części salonu znajdują stanowiska do makijażu i manikiuru.

- The Beauty Station to ekscytująca platforma testowa, dzięki której możemy lepiej poznać naszych klientów kupujących kosmetyki oraz tworzyć treści i porady dotyczące urody - mówi Claudia Reth, specjalistka ds. kategorii oraz wicedyrektor w Zalando. - Dzięki Concept Store możemy zaoferować naszym klientom urozmaiconą ofertę kosmetyków i wchodzić w interakcje z nimi poprzez nasz zakres usług – dodaje.

Porady, które można uzyskać w Beauty Station, są również dostępne w sklepie Zalando Fashion Store, a dodatkowe klasy mistrzowskie transmitują online do szerszej publiczności. Tablety zapewniają bezproblemowe zakupy: klienci mogą z nich korzystać nie tylko w celu skanowania i zamawiania produktów, ale także przeglądania samouczków lub rezerwacji sesji makijażu.

(Handelextra.pl)

Zdjęcie: Zalando/Nils Krüger

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.