Ruszył stacjonarny salon urody Zalando
"Witaj, piękna" to hasło Beauty Station Zalando w centrum Berlina otwartego pod koniec lipca.
Mieszczący się przy Weinmeisterstraße 2 salon wita odwiedzających hasłem "Witaj, piękna", wyeksponowanym na ścianie wideo pomiędzy zdjęciami modeli prezentujących niektóre z produktów dostępnych w sklepie i w Internecie na stronie Zalando. Utrzymana w beżu i pełna światła przestrzeń oferuje na 160 mkw. strefę sprzedaży z 53 markami kosmetyków, takich jak Estée Lauder, MAC Cosmetics, Clinique i Origins, a także wiele niszowych marek, z których niektóre są dostępne wyłącznie w Zalando. W drugiej części salonu znajdują stanowiska do makijażu i manikiuru.
- The Beauty Station to ekscytująca platforma testowa, dzięki której możemy lepiej poznać naszych klientów kupujących kosmetyki oraz tworzyć treści i porady dotyczące urody - mówi Claudia Reth, specjalistka ds. kategorii oraz wicedyrektor w Zalando. - Dzięki Concept Store możemy zaoferować naszym klientom urozmaiconą ofertę kosmetyków i wchodzić w interakcje z nimi poprzez nasz zakres usług – dodaje.
Porady, które można uzyskać w Beauty Station, są również dostępne w sklepie Zalando Fashion Store, a dodatkowe klasy mistrzowskie transmitują online do szerszej publiczności. Tablety zapewniają bezproblemowe zakupy: klienci mogą z nich korzystać nie tylko w celu skanowania i zamawiania produktów, ale także przeglądania samouczków lub rezerwacji sesji makijażu.
(Handelextra.pl)
Zdjęcie: Zalando/Nils Krüger