Przemysław Pająk, Jakub Roskosz i Paweł Opydo zainwestowali w Etno Cafe
Znane z internetu twarze angażują się w sieć kawiarni.
Polski producent kawy kraftowej i właściciel sieci kawiarni, zakończył emisję prywatną akcji, w ramach której zebrał już ponad 5 milionów złotych. Środki z emisji zostaną przeznaczone m.in. na dalszy rozwój sieci kawiarni oraz rozbudowę jedynego w Polsce browaru kawowego, w którym powstaje Cold Brew Coffee, kawa macerowana na zimno.
– Kocham dobrą kawę, uwielbiam też klimat dobrej kawiarni – powiedział Przemysław Pająk. – Mam przy okazji przeczucie, że Polskę dopiero czeka kawowy bum, więc dla mnie inwestycja w Etno Cafe brzmi jak absolutny strzał w dziesiątkę. Decyzję o inwestycji ułatwił mi także fakt, iż to projekt polski, a ja lubię wspierać Polaków.
Etno Cafe to jedna z najbardziej dynamicznych polskich marek kawowych. Posiada 17 lokali oraz linię produkcji Cold Brew Coffee, pierwszej polskiej kawy macerowanej na zimno dostępnej w szerokiej dystrybucji.
W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.