GPD Agency z konkursem dla Lidla

Dyskontowa sieć zachęca klientów do zagrania o udział w spocie reklamowym.

Lidl wspierany przez GPD Agency zorganizował konkurs dla klientów, w którym nagrodą będzie udział w spocie reklamowym w ramach kolejnej odsłony kampanii "Więcej na radość z życia" oraz 10 tys. zł.

By wziąć udział w konkursie, klienci muszą zamieścić na kanale YouTube 60-sekundowe wideo, w którym zaprezentują, co sprawia im największą radość w życiu. Z pośród 30 najwyżej ocenionych przez innych internautów zgłoszeń Lidl wyłoni zwycięzcę. Oprócz nagrody głównej przyzna 5 nagród pocieszenia - koszy z produktami Lidla o wartości 300 zł.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.