Shootme Visual Artists wprowadza nową usługę kontentową [wideo]
Będzie to narzędzie odpowiedzialne za kreację i produkcję wysokiej jakości dokumentalnych form tematycznych z możliwością kontekstowego lokowania produktów.
Wprowadzenie narzędzia i prezentacji możliwości projektu Shootme Eye launchować będzie w pełni wyprodukowany przez Shootme kilkuminutowy dokument "Life goals" w reżyserii Marcina Filipowicza. - To tylko jedna z autentycznych historii, które chcemy pokazać światu. Jest ich wiele więcej, w tej chwili mamy w developmencie pięć innych i rozpoczynamy poszukiwania partnerstw, patronatów i marek do współpracy. Jesteśmy też otwarci na nowe, autorskie tematy dokumentalne. Rozmawiajmy - mówi Michał Shootman Majewski, założyciel Shootme.
Shootme Eye ma być także rozwiązaniem dla firm, które szukają pomysłów w ramach działań CSR. Dokumentalne produkcje na potrzeby wspieranych instytucji czy akcji społecznych to odpowiedź na światowy trend "brand activism".
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.