Shootme Visual Artists wprowadza nową usługę kontentową [wideo]

Będzie to narzędzie odpowiedzialne za kreację i produkcję wysokiej jakości dokumentalnych form tematycznych z możliwością kontekstowego lokowania produktów.

Shootme Visual Artists wychodzi z nową propozycją dla agencji reklamowych i marketerów - Shootme Eye. Usługa kontentowa zapewnia kreację i produkcję wysokiej jakości dokumentalnych form tematycznych z możliwością kontekstowego lokowania produktów.

Wprowadzenie narzędzia i prezentacji możliwości projektu Shootme Eye launchować będzie w pełni wyprodukowany przez Shootme kilkuminutowy dokument "Life goals" w reżyserii Marcina Filipowicza. - To tylko jedna z autentycznych historii, które chcemy pokazać światu. Jest ich wiele więcej, w tej chwili mamy w developmencie pięć innych i rozpoczynamy poszukiwania partnerstw, patronatów i marek do współpracy. Jesteśmy też otwarci na nowe, autorskie tematy dokumentalne. Rozmawiajmy - mówi Michał Shootman Majewski, założyciel Shootme.

Shootme Eye ma być także rozwiązaniem dla firm, które szukają pomysłów w ramach działań CSR. Dokumentalne produkcje na potrzeby wspieranych instytucji czy akcji społecznych to odpowiedź na światowy trend "brand activism".

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.