Dolnośląskie zamierza przeprowadzić kampanię w kinach

Szuka partnera do planowania i zakupu tego medium.

Województwo dolnośląskie rozpisało przetarg na zakup czasu reklamowego w kinach w celu emisji spotu "Tajemniczy Dolny Śląsk" w ramach kampanii promującej atrakcje turystyczne Dolnego Śląska. Przetarg podzielony jest na dwie części: zakup czasu w multipleksach i na zakup czasu w kinach lokalnych i studyjnych. Łączna wartość zamówienia wynosi 409 tys. zł. Oferty można składać do 12 września br.

Spot promujący region dolnośląski można było obejrzeć na szeregu pokazów podczas niedawno zakończonego, największego w Polsce festiwalu filmowego Nowe Horyzonty we Wrocławiu.

Maciej Florek 1956 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.