LiquidThread realizuje aktywację dla Adidasa

Działania obejmują głównie kanały social media.

Najnowsza aktywacja marki Adidas promuje modele sportowych staników i leginsów z kolekcji Adidas Women. Udział w niej bierze Ewa Chodakowska. Aktywacja obejmuje działania w social mediach – na Facebooku i Instagramie w kanałach marki, Ewy Chodakowskiej oraz innych sportowych influencerek.

Na potrzeby akcji stworzono niestandardowe kreacje i formaty w postaci wideo 180 i zdjęć z efektem paralaksy, aby jak najlepiej pokazać cechy sportowych ubrań. Zdjęcia z sesji pojawią się również na materiałach POS w salonach marki.

Za pomysł kreatywny i realizację aktywacji odpowiada agencja contentowo-digitalowa LiquidThread, która wygrała przetarg na te działania. Sesję wyprodukowało Shootme, autorem zdjęć jest Paweł Fabjański. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Carat. Działaniami PR zajmuje się Tailor Made PR.

Maciej Florek 1971 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.