UniCredit rezygnuje z reklam w Facebooku

Włosi oskarżają internetowego giganta o brak etyki w biznesie.

UniCredit, największy bank Włoch i jeden z największych w strefie euro, nie będzie się już reklamował w Facebooku ani wykorzystywał portalu społecznościowego do aktywności marketingowych. Zapowiedział to jego prezes Jean Pierre Mustier podczas telekonferencji z analitykami giełdowymi. Prezes wyjaśnił, że to konsekwencja "nieetycznego zachowania" Facebooka, pokłosie m.in. afery z wykorzystaniem danych użytkowników portalu przez firmę Cambridge Analytica.

(Reuters)

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.