Ruszyła kampania GdanSkin Ziai
Potrwa do jesieni.
Ruszyła kampania nowej marki Ziai - GdanSkin. Na razie obejmuje nośniki citylight w sieci citylejdis, na których potrwa do końca sierpnia, a potem zostanie powtórzona w październiku. Wtedy plakaty pojawia się także na nośnikach 6x3 m. Trwa już także kampania w ogólnopolskiej wysokonakładowej prasie kobiecej i tu również zostanie powtórzona w październiku. Podobnie będzie z kampanią zasięgową i wizerunkową prowadzoną na największych portalach horyzontalnych i kobiecych.
Wraz z jesienną ramówką ruszą billboardy sponsorskie przy programach dla kobiet w stacjach tematycznych Polsatu i TVN. Na przełomie września i października firma planuje także konkurs radiowy i reklamy w kinach. Enigmatycznie Ziaja zapowiada także "niestandardowe działania wizerunkowe związane z miastem Gdańsk".
Kreacją i zakupem mediów zajmował się samodzielnie dział marketingu Ziai.
Komentarze
Artykuły powiązane