Weronika Sołtysiak w strategii Leo Burnett

Odpowiada za projekty dla Samsunga oraz nowy biznes.

Do Leo Burnett dołączyła Weronika Sołtysiak, która objęła stanowisko planning managera. W zakres jej obowiązków wchodzi planowanie strategiczne dla marki Samsung oraz projekty nowobiznesowe.

Sołtysiak z branżą reklamową związana jest od 2009 r. Karierę zawodową rozpoczynała w agencji S4, a następnie związana była z agencjami Nairobia i Kalicińscy.com. Od 2016 r. pracowała na stanowisku senior strategic plannera w agencji Grey Group, w której odpowiadała za komunikację IKEA Polska.

Maciej Florek 1972 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.