Weronika Sołtysiak w strategii Leo Burnett
Odpowiada za projekty dla Samsunga oraz nowy biznes.
Do Leo Burnett dołączyła Weronika Sołtysiak, która objęła stanowisko planning managera. W zakres jej obowiązków wchodzi planowanie strategiczne dla marki Samsung oraz projekty nowobiznesowe.
Sołtysiak z branżą reklamową związana jest od 2009 r. Karierę zawodową rozpoczynała w agencji S4, a następnie związana była z agencjami Nairobia i Kalicińscy.com. Od 2016 r. pracowała na stanowisku senior strategic plannera w agencji Grey Group, w której odpowiadała za komunikację IKEA Polska.
Maciej Florek
2392 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane