Hyundai reklamuje i20 po liftingu

Kampania wyłącznie online.

Hyundai Motor Poland, importer i dystrybutor samochodów tej koreańskiej marki, w zeszłym miesiącu wprowadził na rynek nową wersję modelu i20, swojego miejskiego auta klasy B, po liftingu. Zmiany to przede wszystkim nowa stylistyka i rozwiązania z zakresu łączności i bezpieczeństwa.

Teraz producent ruszył z jego kampanią reklamową, która obejmie wyłącznie media digital. Potrwa ona do końca września br. Za kompleksowy zakup i planowanie mediów oraz kreację odpowiada dom mediowy Havas Media.

Maciej Burlikowski 977 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.